Polgármesteri Hivatal
Cím: 4544 Nyírkarász, Fő út 21.
Tel: 06-45/610-126
Fax: 06-45/610-125
E-mail:
Polgármester: Szalmási József
Fogadó ideje: Hétfő: 8.00 órától 15.00 óráig
Jegyző: Matyi Andrásné
Fogadó ideje: Kedd: 08.00 órától – 15.00 óráig
Hivatal nyitvatartása:
Hétfő: 7.30-16 h
Kedd: 7.30-16 h
Szerda: Nincs ügyfélfogadás!
Csüt.: 7.30-16 h
Péntek:Nincs ügyfélfogadás!
Munkatársak:
Pénzügy,Pénztár: Kantár Bettina
(adatszolgáltatások végzése, számlák kontírozása, rögzítése, kötelezettségvállalás kezelése, zárlati feladatok elvégzése, tárgyi eszközök nyilvántartása, függő-kiadás-bevétel analitika vezetése, egyeztetése, beszámolók készítése, átcsoportosítások vezetése,(pénztárban tartott készpénz kezelése, valamint a pénztárral kapcsolatos nyilvántartások és elszámolások vezetése)
Munkaügy: Likiné Dancs Ágnes
(munkaügyi feladatok ellátása, a bérszámfejtéshez dokumentumok előkészítése, egyéb jogviszonyban foglalkoztatottak bérének számfejtése, kapcsolattartás külső bérszámfejtővel, bérfeladás az integrált pénzügyi programban történő könyvelésre, analitikus nyilvántartások egyeztetése, startmunka mintaprogram lebonyolításában aktív részvétel, hagyatéki ügyek intézése)
Szociális ügyek, iktatás: Kósáné Orosz Nikoletta
(foglalkoztatást helyettesítő támogatás, rendszeres szociális segély, lakásfenntartási támogatás, átmeneti segély, fiatal házasok első lakásszerzésének támogatása, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, óvodáztatási támogatás, rendkívüli gyermekvédelmi támogatás)
Adóügy: Majorné Kozma Katalin
(gépjárműadó, iparűzési adó, magánszemélyek kommunális adója, adóigazolás, adó és értékbizonyítvány, termőföld, vízgazdálkodás, népesség nyilvántartás, szabálysértés, bírság, parlagfű ellenőrzés, szemétszállítási jelentési kötelezettség, anyakönyvvezetői feladatok, működési engedélyezés)