Polgármesteri Hivatal
Cím: 4544 Nyírkarász, Fő út 21.
Tel: 06-45/610-126
Fax: 06-45/610-125
E-mail:
Polgármester: Szalmási József
Fogadó ideje: Hétfő: 8.00 órától 12.00 óráig
Jegyző: Matyi Andrásné
Fogadó ideje: Kedd: 08.00 órától – 12.00 óráig
Hivatal nyitvatartása:
Hétfő: 8-16 h
Kedd: 8-12 h
Szerda: Nincs ügyfélfogadás!
Csüt.: 8-16 h
Péntek: 8-12 h
Munkatársak:
Titkárság:
Pénzügy: Pádárné Kapin Beáta
(adatszolgáltatások végzése, számlák kontírozása, rögzítése, kötelezettségvállalás kezelése, zárlati feladatok elvégzése, tárgyi eszközök nyilvántartása, függő-kiadás-bevétel analitika vezetése, egyeztetése, beszámolók készítése, átcsoportosítások vezetése)
Munkaügy, pénztár: Likiné Dancs Ágnes
(pénztárban tartott készpénz kezelése, valamint a pénztárral kapcsolatos nyilvántartások és elszámolások vezetése, hagyatéki ügyek intézése, munkaügyi feladatok ellátása, a bérszámfejtéshez dokumentumok előkészítése, egyéb jogviszonyban foglalkoztatottak bérének számfejtése, kapcsolattartás külső bérszámfejtővel, bérfeladás az integrált pénzügyi programban történő könyvelésre, analitikus nyilvántartások egyeztetése, startmunka mintaprogram lebonyolításában aktív részvétel)
Szociális ügyek: Matyi Andrásné
(foglalkoztatást helyettesítő támogatás, rendszeres szociális segély, lakásfenntartási támogatás, átmeneti segély, fiatal házasok első lakásszerzésének támogatása, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, óvodáztatási támogatás, rendkívüli gyermekvédelmi támogatás)
Adóügy: Majorné Kozma Katalin
(gépjárműadó, iparűzési adó, magánszemélyek kommunális adója, adóigazolás, adó és értékbizonyítvány, termőföld, vízgazdálkodás, népesség nyilvántartás, szabálysértés, bírság, parlagfű ellenőrzés, szemétszállítási jelentési kötelezettség, anyakönyvvezetői feladatok, működési engedélyezés)