Polgármesteri Hivatal

Cím: 4544 Nyírkarász, Fő út 21.

Tel: 06-45/610-126

Fax: 06-45/610-125

E-mail:

info@nyirkarasz.hu

Polgármester: Szalmási József

Fogadó ideje: Hétfő: 8.00 órától 12.00 óráig

Jegyző: Matyi Andrásné

Fogadó ideje: Kedd: 08.00 órától – 12.00 óráig

Hivatal nyitvatartása:

Hétfő: 8-16 h

Kedd: 8-12 h

Szerda: Nincs ügyfélfogadás!

Csüt.: 8-16 h

Péntek: 8-12 h

Munkatársak:

Titkárság:

Pénzügy: Pádárné Kapin Beáta

(adatszolgáltatások végzése, számlák kontírozása, rögzítése, kötelezettségvállalás kezelése, zárlati feladatok elvégzése, tárgyi eszközök nyilvántartása, függő-kiadás-bevétel analitika vezetése, egyeztetése, beszámolók készítése, átcsoportosítások vezetése)

Munkaügy, pénztár: Likiné Dancs Ágnes

(pénztárban tartott készpénz kezelése, valamint a pénztárral kapcsolatos nyilvántartások és elszámolások vezetése, hagyatéki ügyek intézése, munkaügyi feladatok ellátása, a bérszámfejtéshez dokumentumok előkészítése, egyéb jogviszonyban foglalkoztatottak bérének számfejtése, kapcsolattartás külső bérszámfejtővel, bérfeladás az integrált pénzügyi programban történő könyvelésre, analitikus nyilvántartások egyeztetése, startmunka mintaprogram lebonyolításában aktív részvétel)

Szociális ügyek:  Matyi Andrásné

(foglalkoztatást helyettesítő támogatás, rendszeres szociális segély, lakásfenntartási támogatás, átmeneti segély, fiatal házasok első lakásszerzésének támogatása, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, óvodáztatási támogatás, rendkívüli gyermekvédelmi támogatás)

Adóügy: Majorné Kozma Katalin

(gépjárműadó, iparűzési adó, magánszemélyek kommunális adója, adóigazolás, adó és értékbizonyítvány, termőföld, vízgazdálkodás, népesség nyilvántartás, szabálysértés, bírság, parlagfű ellenőrzés, szemétszállítási jelentési kötelezettség, anyakönyvvezetői feladatok, működési engedélyezés)